♥ jobb?

kom precis hem från lina. spenderade natten där eftersom att vi kom hem vid tre inatt, och det är en bra bit att gå från höfte hem till mig..
vi var som sagt ut med båten, jag, linus, sara, alle och lina. vi grillade på nån jäkla bajs-ö. eller skit-ön tror jag den hette. aja, det var nåt med skit iallefall, och mysigt var det, efter grillningen så åkte vi till grabbarna grus, micke, virre och macke och umgicks med dom ett tag, besöker blev inte långvarigt och vi åkte hem nästan på en gång eftersom att alle skulle med bussen.
jag och lina bestämde oss för att åka tillbaka dit eftersom att alle och sara hade åkt hem och vi var ensamma och övergivna.
där visade jag mina skills på gitarr, vi snackade skit och vi tittade på en urusel film omrymdvarlser? aja, den var boring iallefall.
kom hem vid halv tre och somnade vid fyra, trötta som små barn.

Malin A  sms:ade mig imorse och sa att Mojgan (hon på kommunen) hade kallat till ett möte, där vi skulle få nåt erbjudande. och jag kan ju känna att jag inte bryr mig om vad det är. jag är desperat och har inte råd att vara kräsen.

så, nu ska jag börja göra mig iordning och sen blir det tajerp på möte.
kiss!


jag pimpade mina naglar med stenar igår, men ett par jeans, en skinnjacka och ett damputbrott senare fanns där inga stenar längre, och inte heller något nagellack. så det första jag ska göra när jag kommer hem är att måla mina naglar. hörs då.
(och ja, jag är mycket väl medveten om att jag har valkiga fingrar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0