♥ monopol är bäst!



jag, mamma och becca ska spela monopol..

ingen av dom vill dock, men efter lite skrik på mamma, lite sura miner och en hel del gnäll så har nu båda gått med på att spela med mig. dom har också lovat att dom gör det av egen vilja (vilket jag iofs vet att dom inte gör), och jag har lovat att jag inte ska gnälla om mitt (jävla) monopol sen. en helt okej deal, om ni frågar mig!

imorse höll jag på att försova mig, jag vaknade fem över nio, och bussen går halv tio. så jag sprang upp, kastade på mig lite smink och de närmaste kläder jag kunde få tag på. vilka var ett par jeans och en urtvättad, ganska lång, tröja med luva och sprang iväg till bussen. och jag hann! (lät lite äckligt såg jag nu, eheh.. självklart borstade jag tänderna och så också, men det var oviktigt kändes det som. men det är klart, ni får ju inte tro att jag är nåt jäkla snusk heller!)

jag och becca bestämde oss igår för att sova på golvet.

vi tog alltså min bäddmadrass, ett lakan (såklart), ett täcke, ett täcke, en filt och massor av kuddar. inte skönt för fem öre, men jag sov som en stock i vilket fall som helst. hade iofs lite ont i ryggen när jag vaknade, men eftersom att jag som sagt försov mig så hade jag inte tid att gnälla över lite ryggont när hela min skolgång stod på spel!
nej, jag överdriver inte. jo, det gör jag..
men det var viktigt att höra den här föreläsningen.
skit samma.
vi sov på golvet, och jag knäppte ett kort, men sen kom jag på att jag har ju tappat bort sladdjäveln och kameran dog. men åh, så mysigt det såg ut! fast ja, skenet bedrar.
nu ska jag vänta på mamma för hon är ute och går, sen kommer jag vara lycklig tjej hela dagen efter att ha fått min vilja igenom.
kiss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0