♥ nymålade naglar&fjortisbråk

nu har jag duschat, rakat benen, målat naglarna, men inte städat rummet..
har heller inte fönat håret eller klätt på mig. så jag sitte här, endast iförd trosor och bh. tänkte att jag eventuellt ska klä på mig. men det är ett senare projekt, precis som rums-städningen.
sitter och kikar lite och läser bloggar. nu är det krig mellan fjortisarna paow&dessie igen. jag förstår inte hur man kan ha så mycket att bråka om.
jag och becca bråkar aldrig, och jag kan inte ens komma ihåg när vi bråkade senast.
fast det är klart, när jag och becca var 10 så bråkade vi också när jag hade lovat att vara med henne men var med nån annan, och tvärt om. antar att det fortfarande sitter i för de små liven.
well, det är deras business.

nu ska jag lyssna vidare på min musik, sen ska jag knalla hem till sickan, för hennes pappa fyller 45 idag.
kiss!


ser bättre ut i verkligeheten. det vart ingen fransk manikyr, utan bara topplack och baslack. manikyren får jag ta nån annan dag. orkar inte idag. klistrade på lite pärlor också. för det är fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0