♥ pinsam tjej

flina om ♥ "dessie is back, bitches!":

du gör ju fyfan samma sak right now dusjälv ! :s
du sitter och trycker ner dessi och massa skit . du skriver ett helt jävla inlägg om henne ? det måste ju fan betyda att du nryr dej om vad hon gör ,så varför inte bara skita i det ? :s hon gör det ju för att få besökare som du aldrig kommer att få , och avundsjuk ,jepp det är just vad du är ! kanske inte på hennes utseende men på det hon har som inte du har , så bara sluta bry dej och låt henne göra som hon vill utan att du ska skriva ett helt jävla inlägg om tjejen ?! det bara tar på din tid hjärtat ..




okej, jag skulle kunna klaga på din svenska och din stavning, men det tänker jag inte. så,
oj, en av dessies trogna fans! :o
först vill jag bara säga: hej på dig också, sötnos!
skriv med ditt namn nästa gång så kanske man kan ta dig på allvar, och för det andra så:
ja, jag gör exakt samma sak, men! jag trycker inte ner henne pga det "jobb" hon har, utan för att hon beter sig som ett jävla as och tror att hon kan behandla människor hur hon vill bara för att hon är en b-kändis.
jag har heller aldrig sagt att jag skiter i vad hon gör, utan snarare att jag gillar att läsa för att få mig ett gott skratt om kvällarna.
och ja, klart jag är avundsjuk på henne, hon har en blogg med 20.000 läsare om dagen, och dessutom tjänar pengar på den. dock kan jag inte komma fram till nån vettig förklaring till varför hon gör det, men sveriges befolkning är ju inte som jag.
och du, det här är min blogg, och jag skriver vad fasen jag vill i den. vill jag skriva när jag var på skithuset senast så gör jag det. ingen har tvingat dig att gå in på min blogg och läsa. (en väldigt uttjatad mening, jag vet, men så är det faktiskt)
och har du mitt lösen?- nej. vet du hur många besökare jag har om dagen? -nej.
snälla, du skämmer bara ut dig själv, "flina". och förresten, jag har ändå inget annat för mig om dagarna, så jag kan gärna skriva ett inlägg om henne. tänkte jag ska skriva ett imorn med. puss!
gå och pilla navelludd nånstans istället.

så, där fick jag mitt kvällsinlägg också. nu tänker jag tacka för mig och sova.
kiss på er!

Kommentarer
Postat av: natalie

men herregud, vad är det med människor? jag skulle aldrig sitta och försvara det där originalet till fjortis. pga hennes provocerande blev hon ju avstängd då de ansåg att det blev för mycket lättklädda bilder och "i know you looove meee" - jag tycker det säger allt!

vafan, ska vi se till att dessie is going down? :D

fast då får vi fan inget att läsa? eller så kan vi starta en ännu grymmare fjortisblogg tillsammans? :D hahah

2009-06-05 @ 12:03:33
URL: http://baranatalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0