♥ subben är great!

jävla pissväder!

jag blir galen! nu har det regnat i flera dagar i sträck! utan uppehåll.
okej, två, men det känns så mycket längre..
jaqg är glad att det ska vända på tisdag iallefall. och som det ser ut nu, så säger de att det ska bli fint på midsommar, så man kan ju alltid hoppas.
på tal om midsommar så har jag ingen aning om vad jag ska göra. becca vill till sandsnäs, och jag med för den delen. men vilka som ska dit har jag ingen aning om, och jag har inte hört nån som har sagt nåt, så jag vet inte.

jag somnade halv fem imorse, så mamma väckte mig klockan tolv, så åkte vi till stan.
pojkarna var också med. och ola. kul (y).
vi åt iallefall på subben och jag drog i mig en hel (som vanligt).
mamma köpte nytt bäddset till mig också. ett jättefint med blommor på. passar perfekt nu när vi ska börja göra om mitt rum, (tack och lov!) för det ser inte bra ut alltså. har också fått en rullgardin som vi har satt upp, mina persienner rasade ju och drog med sig en och annan blomma. men det är sånt man får ta.
nu ska jag äta lite mat, tror jag.
kiss!

här är min säng, och det nya överkastet. eller vad heter det? aja, skit samma. ni ser ju vad det är.


jag och becca pysslade lite igår. vi tog massa bilder på oss, tog en tavla och klistrade fast bilderna där. och jag insåg att det faktiskt finns en hel del bilder på henne och mig. vi som gnäller på att vi måste knäppa nya. nu hänger den iallefall där på min vägg, och jag blir lycklig av att titta på den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0