♥ boooring. godnatt!

jag blev utmanad av http://naatys.blogg.se

1.
Hur gammal är du om fem år: 21
2.Vem var den sista du träffade: mami
3. Hur lång är du: 169, typ
4. Vilken var den senaste film du sett: fucking åmål.
5. Vem ringde du senast: linnea
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem: "jaha :)" till sickan
7. Vad är helgens planer: fest, troligen
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms: ringa, sms är för mesar ; )
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda: Inget
10. När såg du senast din mamma: hm, en halvtimme sen kanske
11. Vilken ögonfärg har du: gul-bruna. vet inte själv, faktiskt.
12. När vaknade du idag: tio i åtta. försov mig
13. Har du någon gång hittat en katt: öh, nej? antar jag
14. Vilken är din favoritplats: hm, det finns ett par
15. Vilken plats föredrar du minst: nån sunkig toalett i en sunkig knarkar-kvart, typ.. kanske?
16. Var tror du att du befinner dig om tio år: i USA
17. Vad skrämde dig som barn: Mörker, och det gör det fortfarande.
18. Vem fick dig att skratta senast: rebecca eller mamma
19. Är du för ung för att äga vinylskivor: ja, det är jag.
20. Har du stationär eller bärbar dator: både och. men jag använder bara min laptop
21. Sover du med eller utan kläder på dig: Med
22. Hur många kuddar har du i sängen: 6 st
23. Hur många landskap har du bott i: två
24. Har du någon gång spytt på någon: eheh, ja
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota: beror på väder liksom, vaa
26. Är du social: beror på. kan vara om jag vill, men kan vara osocial också, om jag vill.
27. Vilken är din favoritglass: Magnum mandel och piggelin
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon: dra, långt år helvete härifrån
29. Tycker du om kinamat: OM jag gör!
30. Tycker du om kaffe: jo, fast bara på jobbet. är ju som sagt en grypptrycks-kaffe-drickare.
31. Vad dricker du till frukost: inget. ett glas vatten om jag får i mig det
32. Sover du på någon särskild sida: ja, oftast på rygg. men under natten vrider jag på mig som ett as.
33. Kan du spela poker: ja, kan kan jag, men jag förlorar. oftast. jämt
34. Tycker du om att mysa: ja, när jag är på humör
35. Är du en beroendemänniska: huh?
36. Känner du någon med samma födelsedag som din: måånga
37. Vill du ha barn: nej. möjligen ett, vid 25-30 års åldern.
38. Kan du några andra språk än svenska: ja, engelska, spanska, arabiska, rumänska, italienska, bulgariska, tyska, franska och kinesiska. men annars, nej.
39. Har du någonsin åkt ambulans: nope. jag är försiktig.
40. Föredrar du havet eller en pool: pool
41. Vad spenderar du helst pengar på: allt skit man kan tänka sig.
42. Äger du dyra smycken: nej, använder bara ett- min ring
43. Har du någon gång testat narkotika: nej
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen: min tandborste, men innan det -choklad. otippat
45. Vem är den roligaste människan du känner:  rebecca, i think
46. Välj ett ärr på din kropp: tummen från biatchen!
47. Vad har du för ringsignal: volbeat- a moment forever
48. Har du kvar något klädesplagg från när du var liten: inte i garderoben. men möjligvis i nån dammig kartong
49. Flirtar du mycket: nej, tror jag väl inte, va?
50. Vart togs din profilbild: i min säng
51. Kan du byta olja på bilen: HAHA, nej inte direkt. i don't do cars.
52. Har du fått fortkörningsböter: nopes. inte risk.
53. Vilken var den senaste bok du läste: för ett hus av sten. helt underbar bok, och borde verkligen läsas!
54. Läser du dagstidningen: ibland
55. Prenumererar du på någon veckotidning: Nej
56. Dansar du i bilen: jag dansar inte. punkt.
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast: ingen aning, nån hemma hos sickan
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper: min namnteckning
59. oj, det kommer jag inte ens ihåg.
60. jag utmanar http://saandpit.blogg.se , http://rebeccanaapuri.blogg.se

okej, NU ska jag sova.
kiss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0