♥ you stick your head in the sunshine

kom precis hem från sickan..
jag spenderade natten där, och jag somnade inte förrän klockan halv fyra kanske. så jag är skit trött.
jag låg och läste igenom min inkorg i brist på saker att göra, och eftersom att jag har ett par sms i inkorgen, närmare bestämt 2899 st så tog det ett tag.
och nu har det blivit så många att jag får ångest över att radera dom, så nu kan jag inte det heller. hoppas att mobilen klarar av några till, för jag vill inte radera innan jag köper en ny.


att knäppa den här bilden med webcameran var det absolut svåraste jag nånsin har gjort. nästintill omöjligt. jävla skit. aja, jag fick en bild iallefall. varför jag ville ha den vet jag inte, men det kändes viktigt.

jaja.. nu ska jag ta en lång, jävla dusch, och sen knalla hem till lina och göra det vi gör bäst - snacka skit. jag har en hel del att berätta, och likaså hon. det här kommer bli en lååång dag. : )
kiss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0