♥ booring


bjussar på en gammal jävel
vissa saker saknar man mer än andra.


- piercat dig? jaops
- bitit dig själv i handen? ja, det har jag nog gjort
- pussat en groda? haha, nej?
- tagit smärtstillande? nej
- brutit ett ben? nej
- varit i slagsmål? öhm.. ja
- bitit någon i tån? hah, nej?
- gjort ett sugmärke på någon? juda
- supit tills du däckat? haha, ja. lite för många gånger, tyvärr. 
- gråtit över en kille? ja, för längesen.
- ätit papper? ja, jag ville gå ner i vikt. och papper är mättande. dock höll jag på att spy efter första tuggan, så det är inget jag rekomenderar.
- kysst en 30-åring? näe :S
- kört klädpoker? ja, när man var yngre :b
- tatuerat dig? ohja :D
- hånglat med någon av samma kön? ja
- hånglat med någon annans kille/tjej? hm.. nej, inte medvetet. 
- hånglat med en kompis kille/tjej? nej nej
- svikit en vän? ja
- röker du? nix
- dricker alkohol? mjarå
- ätit antidepressiva tabletter? näe
- duschat naken med en av samma kön? yes
- varit på soc? nopes
- bott hos en fosterfamilj? nej?
- har du en kontaktperson? nej
- varit otrogen? nej, har aldrig varit tillsammans med nån, så det kan bli svårt.
- slagit någon du älskar? ja, men inte på allvar.
- spytt på någon? HAHA, ja. när man var lite för liten och lit för full. tyvärr
- haft maginfluensa? näe
- varit med barn/gjort någon med barn? ja, jag har gjort massor av tjejer med barn
- gjort en slöjdlärare arg? yes
- haft tandställning? nopes
- haft trekant? ohja! flera gånger om dagen
- hittat en katt? nej, som sagt.
- blivit sviken av en vän? ja.
- vill ha någon du inte kan få? ja
- sovit mer än tolv timmar? yes!
- spenderat timmar i ett badkar? yes box, underbart!
- tappat en sko i havet? ja : )
- sagt fitta till någon och menat det? mjaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0