♥ våfflor!



har precis ätit lunch..

våfflor med sylt och grädde. nu skulle jag kunna säga m (u m s) ordet, för så gott är det. men det finns inget i hela världen som skulle kunna få mig att använda det. no way! och ibland känner jag att jag vill döda dom nötter som säger det också.
men mamma är extrem, det är MASSOR av ord hon inte kan säga, eller ens klarar av att höra.
jag kan ju säga m-ordet om jag ska retas med mamma, men jag skulle aldrig nånsin använda det på allvar, typ som blondinbella: "idag åt jag våfflor, mums!". det låter ju bara äckligt då. usch.
well, det är ju upp till var&en om man vill använda såna vidriga ord..
mamma och jag ska iallefall måla om mitt rum idag. så vi ska snart flytta ut alla möbler och sen börja måla. jag måste hjälpa till.. suck.
fast, å andra sidan kan det bli ganska kul. jag ska "råka" doppa mammas huvud i färgburken. maha!
nej, men lite färg ska hon allt få på sig, åh, vilket liv det kommer bli. fan va kul.
återkommer med information.. om jag lever, förstås.
kiss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0