♥ vilka är ni?

idag ser jag att fler har hittat hit!
kul kul! verkligen : ) undrar vad det kan bero på. well, hoppas ni stannar nu, även fast min uppdatering kanske inte är den bästa i världen. men ju fler läsare man har, desto roligare blir det att uppdatera. right?

Förresten, Hej malin A! : )

jag har för tillfället på mig mina pyamasbyxor med hjärtan på som för i övrigt är helt stunning! och har satt upp håret i en klämma. en slappdag, helt enkelt. men vad gör man när vädret får en att vilja sätta en pistol mot tinningen?
jaja, okej, lite väl dramatiskt, men man vill ju inte vistas ute, iallefall.
men, trots det här vidriga vädret så tänkte jag att jag skulle knalla hem till sickan snart och titta vad den lilla lusen pysslar med. kanske gör hon något jag tycker är jätte roligt, och jag vill joina. kanske gör hon något som inte alls är lika roligt.
den som lever får se.
just ja, fick reda på mitt betyg i bild också.. VG. lovely! Iofs är inte Rigg så svår att få ett betyg, men det är fortfarande ett VG.
nej, nu ska jag pysa.
kiss!


här har vi tant-spännet.


och här har vi mina otroligt heta pj:s byxor! as sköna! kommer förmodligen aldrig kastas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0