afrika, here i come!

Desperata hemmafruar är så bra så jag inte vet vart jag ska ta vägen!
det är liksom det där perfekta livet. lögner, svek, skratt, sex, dramatik men framför allt -kärlek. Det perfekta livet! Fullt av hemligheter. ja, vad säger man? -Perfekt! vad vore livet utan desperate housewifes?
jag är fortfarande så sjukt sliten efter helgen och känner att jag verkligen behöver att få sova ut. Hade sovmorgon idag och började klockan 10, men det räckte liksom inte. det känns som att jag skulle kunna sova i flera dygn. Men imorn börjar jag iallefall klockan ett och slutar tre, eftersom jag bara går dit för ett personalmöte.
Efter det så ska jag in till tierp och ta ut pengar som jag så länge har skjutit upp. Typiskt mig att skjuta upp saker och ting hela tiden. vad det än är.

Jag blir så jävla less på den som bestämmer vad vi ska ha för väder! jag har bara ett ord till den -Fuck you!
Ska det vara så jävla svårt att få lite sommar här i Sverige? För fasen! ge mig sommar och sol.
Pratar förresten med filip på msn, och han vill att jag ska åka med honom till Thais nästa vår. Låter som en utmärkt idé kan jag tycka. Känns som att jag skulle kunna göra vad som helst för att slippa det här skit vädret. Men vi får la se hur det blir med den saken. efter sommaren blir det iallefall London eller nåt annat land för mig och becca. Om hon får sommarjobb vill säga. Annars kan det bli lite körigt.
fan! nu vill jag ha sol och brunbrända ben.
jag ska flytta till Afrika, that's it!


 egogirl

Kiss!

Kommentarer
Postat av: Minnali

Förstår inte riktigt hur du förknippar lögner och svek med det perfekta livet men annars har du rätt :) Kram på dig!

2009-03-25 @ 17:35:04
URL: http://minnalis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0