BESLUTSÅNGEST!

Nu har jag suttit och gjort ett par olika headers.
Men jag kan inte bestämma vilken jag ska ha!
jag har gjort en till becca, en till robbe (exakt lika som beccas, haha), en till steffy, flera till mig själv och nu ska mickan få en också. fast, jag är fortfarande på amatörnivå, men jag lär mig.

Becca kommer nog snart också, hon skulle hem och pyssla med nåt, jag vet inte vad. sen när hon kommer tillbaka så ska vi börja med mickans header. jag har ingen aning om hur jag ska göra den. men becca får hjälpa mig, dom är ju trots allt syskon. dom är dessutom syskon som tycker om varandra. Då kan man ju undra vad som gick fel mellan mig och min syster. Kommunikationsbrist? avundsjuka? ja, säg det. vi tycker iallefall inte om varandra.
eller jo, ibland - när hon kommer hem från utlandet eller nån resa hon varit på och jag får massa presenter, då tycker jag om henne.
Men jag då? som aldrig köper nåt till henne när jag åker nånstans. jag tror inte hon tycker om mig alls. aldrig nånsin.

Imorn är det iallefall jobb, och jag börjar 7. inte så jäkla kul, men jag känner mest att jag jobbar den här helgen så har jag skiten gjort sen. sen har jag gjort mina helgen och kan återgå till mina lata, tråkiga och helt underbara helger.
Aja, nu ska jag förflytta mig in på mitt rum och inta position sängläge. sen ska jag städa. kiss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0