byggarbetsplats?

JAG ÄR HELT SLUT!
Och tanken på att jag inte får vara ledig förräns på fredag får mig att vilja spy! Det är så sjukt jobbigt att jobba helg så det är inte sant. mycket mer att göra och man far åt alla håll och kanter! helt sjukt.
Jag har jobbat sen 7 i morse och höll dessutom på att försova mig. fast, jag vaknade 20 över sex, så jag hann. men det var bara att springa till jobbet, utan frukost och hungrig som ett as. narre!
Men nu är jag iallefall hemma och ska snart dra igång med pluggandet. jag ska plugga engelska så det står härliga till! måste börja på den där jäkla delegationen också. den är viktig. men jag har prestationsångest som satan, därför känns det bättre om jag inte gör det överhuvudtaget. det känns liksom som att jag inte kommer klara provet. jobbigt.


Just nu ser det ut som en byggarbetsplats hos familjen Hedström. eller nej, det gör det inte, men nästan.
mamma håller på att måla om våran trapp ner. så ska man duscha så får man springa ut, och sen in genom garageporten, eller bli vit om fötterna och förstöra mammas fina måleri.
-men ja, gärna att jag vill springa ut i bara handduken och blotta min nakna kropp för hela kvarteret. det stör mig inte alls. kom gärna och känn lite också. kom kom!
Så kommer det låta när jag tjoar mig förbi alla i området när jag ska duscha imorn bitti. eller också så tar jag med mig kläderna ner och är skit förbannad på mamma för att dumskallen har valt att måla trappen just idag! Lutar just nu åt alternativ 2.
nu är det snart mat, och sen är det oth och gg. och jag är seriöst as spänd inför kvällens gossip girl, kan knappt bärga mig!
Kiss på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sätt igång med deligationen nu genast!

2009-03-23 @ 18:42:25
Postat av: jennifer

oh lord! Ja, genast på momangen!

2009-03-23 @ 19:21:48
URL: http://jenniiferheedstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0