dammsugare=fläskläpp!

Idag har jag fått pengar av far min!
Och kunde det komma lägligare? nej, tror inte det. eftersom att jag är fattig som en kyrkråtta för tillfället. men nu kommer det in pengar på kontot. hur bra som helst! och det första jag ska köpa är löshår.
steffy har iallefall satt i löshår på lina idag. så vi passade på att sätta i en liten del på mig med. det ser ut som skit, men det var det värt. så, nu får jag ha det här tills det lossnar, hoppas det blir snart.
nej, men allvarligt, så illa var det inte. men det syns ganska bra, med tanke på att löshåret är blondt, och mitt riktiga hår är rödbrunt. men, vad gör man inte för underhållning?
Sen fick jag mig en smäll med dammsugaren av syster också när hon skulle dammsuga efter att ha klippt mitt löshår. Först dammsög hon upp sin kam, och när jag sen skulle sticka fram skallen för att titta i dammsugaren så råkade hon slå upp den i ansiktet på mig, vilket resulterade i en liten fläskläpp. men det är charmigt! 

Här kommer iallefall två bilder från dagens bravader!


jaja, fläskläppen kanske inte syns så bra, men det gör iallefall min dåliga hy.
kiss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0