DEPRIMERAD

jag har ont i ryggen!
jätte ont, verkligen.. eller okej, halv ont. men tillräckligt för att jag ska tycka synd om mig själv. vilket inte är alltför ovanligt iofs. jaja, nu är jag nästan frisk iallefall, vilket betyder att jag kan jobba imorgon. men jag får iallefall sovmorgon, det är ju narre, jobbar 12-20.
jag har tittat på twilight för många gånger nu, men jag ska nog titta lite till snart, den är så bra att jag gråter åt filmen. den är liksom inte sorglig eller nåt, bara så sjukt jävla bra. jag fattar inte.. nu längtar jag bara tills new moon kommer på bio. det blir i november. suck!
jag är fortfarande sådär sårbar och ledsen, men det går snart över. jag minns att det var precis lika med "festival". precis samma känsla, den där ledsna och deprimerade, när man inte vet varken ut eller in. det känns som att jag går sönder inifrån.
det är så sjukt jobbigt.. men om ett par veckor så är det bra, det vet jag.. eller?

Kommentarer
Postat av: jenilita

Hej gumman! AJAJ ryggen låter inte alls bra! hoppas det blir bättre snart! Ja va med deprimerad och det är som du säger det tar några veckor sen e man tillbaka bara o bita i sura äpplet, men man måste få va nere ibland för att kunna ha kul, när allt e över känns livet som en fest:) ta hand om dej stumpan o tack för det fina du skrivit i bloggen:) bamsekram

2009-03-11 @ 18:30:42
URL: http://www.blonditamedfotboja.se
Postat av: DIXIE DELANIE

Have a nice day :) MANY HUGS DELANIE

2009-03-12 @ 14:27:28
URL: http://sabinadurebrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0