EN FET GODISPÅSE GÖR LIVET VÄRT

Min mamma är bäst!
hon köpte en fet godispåse till mig nyss. Visserligen fick jag ju plocka godiset själv, då hon inte vet vad jag äter för godis. så det vart en hel del, plus att en läsk slank ner också, fanta exotiska frukter som inte går av för hackor! Hur kan mamma säga att jag är läskberoende? jag förstår verkligen inte.
Igår kom det iallefall, mina tårkanaler exploderade och jag grät i säkert två timmar. så, jag ringde min kärlek becca så hon fick komma och tösta mig. det var verkligen så sjukt skönt att gråta eftersom att jag inte kan gråta i vanliga fall. eller jo, om jag tittar på en film som är sorglig. men jag gråter aldrig för att jag är ledsen eller mår dåligt. så jag passade på att gråta så mycket som möjligt igår, och jag kände mig genast flera kilo lättare. en fet ångest försvann!
men jag vet dock inte varför jag grät. det är ju lite surt. men jag ska försöka luska reda på det.
Nu börjar det igen på tven.
kiss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men jennifer! inget godis har vi ju sagt!

2009-03-23 @ 18:39:03
Postat av: jennifer

ja, jag vet, men jag menade givetvis att mamma skulle äta godiset och inte jag! Måste ha skrivit fel

2009-03-23 @ 19:22:35
URL: http://jenniiferheedstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0