en skruv lös?

börjar 7 imorn.. blä!
jag som är så jäkla morgontrött och sur. men det har gått bra alla andra morgnar, och jag har faktiskt tagit mig upp själv varje gång. På torsdag kommer ewa, lite blandade känslor över det.
hon är en människa som jag har grym respekt för! men jag gillar henne. hon är ändå min favorit lärare på något sätt. Hon och Kerstin, vilka pinglor!
idag har jag varit hemma hos fisen och hjälpt henne med bilder som hon skulle framkalla via datorn. Upptäckte också att det fanns en del osmickrande bilder på mig där med! Jag som tycker att jag alltid lyckas smita undan kamerorna! men tydligen inte.. och vissa av dom, dom fulaste dessutom skulle hon promt framkalla.. så det var ju bara att sitta och se glad ut. jag har ju trots allt en del "snygga" bilder på henne också på facebook, så hon ser det nog som lite pay back, skulle jag tro.
Hittade en video på mig också.. eller, två tillochmed. och en med sandra där jag kommer förbi en snabbis. tror att dom var ifrån sjuan. hur fula som helst. måste be fia skicka dom. sandra är för söt! jag kan skratta röva av mig åt henne!
Hugo vann iallefall den rätte för rosing, och jag skäms så att jag håller på att dö. Jag vill seriöst skjuta mig. Sen säger hon att det "tog slut" för att (jag citerar) "vi hade inget att prata om". IDIOT!!!!!
HAN ÄR ETT BARN! vad fan tror hon? att som ska leva lyckliga i alla sina dagar? herregud. han är 19 år gammal och hon är 35. hon har ju hunnit ruttna innan han ens har börjat tänka på barn.
Sen sa hon "han har så len hud", då höll jag på att skratta ihjäl mig och tänkte 'ja, barn brukar ha det'. hon är ju så jävla blåst så det är synd om henne.

Mina tankar är på lite olika ställen nu, känner jag. jag är förbannad, ledsen, besviken och glad.
Vet inte riktigt hur jag ska få det att gå ihop till en bra känsla. god natt!


HAHAHAHA!! hittade en bild från i femman när jag var i kanarieöarna. bra ful och bra brun!
Snart ska jag börja sola. jag måste ta tag i det här nu!

kiss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0