GI-metoden in my big butt!

Mm! här sitter jag och tuggar i mig en torr sallad! mm, så gott! not..
jag är redan less på den här djävulsdieten. jag blir på dåligt humör, sur och mår allmänt jävla piss!
just nu känns det som att jag skulle kunna börja gråta vilken sekund som helst.. tänk en fet jävla kladdkaka, en fet jävla daimtårta eller en fet fet fet kebab med massa sås! oh lord! jag dör..

jaja, till middag sen funderar jag faktiskt på att unna mig en god hemköpssallad, utan pasta då förstås.. men jag bollar lite fram-och-tillbaka med den tanken, och den kommer troligtvis inte bli av då jag är alldeles för lat för att pallra mig ända till bussen, och sen hem igen.
well, that's life. jag får vara utan hemköps underbart goda rhode island sås.
nu ska jag titta på andra GI-recept och se om jag hittar nåt jag faktiskt kan tänka mig att äta.


ikväll är det förrsten desperate housewifes!
Så, ikväll mellan klockan 21.00 och 22.00 sitter jag i koma framför tven. så jag är ej anträffbar..


åh, som jag har längtat! ikväll, ikväll, ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0