god morgon!

vatten...
Jag fattar inte hur vatten kan vara så sjukt gott på morgnarna!
Aja, måndag.. första dagen på veckan, vilket också innebär ångest.. fet ångest. Klockan är 8 nu och jag sitter helt all set för att gå till skolan. jag som annars brukar få springa till bussen eftersom att den går typ 25 över, jag går hemifrån mig tjugo över. men, lyckligtvis så hinner jag alltid! Så jäkla typiskt! jag kunde ha fått sova iallefall 20 minuter längre än vad jag gjorde. fast iofs, igår när jag ställde klockan så visste jag ju inte att jag inte skulle orka fixa håret, så nu ser jag ut som hej kom och hjälp mig i skallen. men det är smällar man få ta.
Nej, nu ska jag hålla syster sällskap, känner att magen burrar lite också.


En snygg bild, kunde vara kul, tänkte jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0