GOD MORGON!

God morgon!
Vilken härlig dag. Jag och becca vaknade för ett tag sen och ska nog snart gå upp och äta frukost.
ja, fredag.. jag ska inte göra nåt speciellt alls, eftersom att jag börjar jobba klockan 7 imorgon bitti och slutar 20 på kvällen. så jag har inte riktigt tid att göra nåt, kan jag känna. om jag inte vill komma till jobbet som en zombie. men det vill man ju inte. Nej, det blir tidigt ikväll. vilket också ska bli ganska skönt. jag har ju haft min lilla helg nu. har ju varit ledig torsdag, fredag, så det är ju som en helg, fast mitt i veckan.

jag har sovit jätte skönt inatt. verkligen som man ska, med becca bredvid. igår kramades vi lite också. men det var inte speciellt långvarigt då hon låg på min arm, och jag kände att det var bra nära ett blodstopp. men en liten kram vart det :)

nej, nu ska jag dricka massor, massor av obo'y, och äta massa mackor till frukost!



Bäst i världen!

kiss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0