godmorgon, sömntutor!

God morgon, ni som faktiskt har vett nog att sova vid den här tiden på dygnet.
Själv har man varit vaken sen tio i sex. Och det är alldeles för tidigt på morgon för att förstå att det är så tidigt som det är. plus att man (som vanligt) blev väckt kvart över tre inatt av en andreas, kommer dock inte ihåg vad vi pratade om, men jag vet att han väckte mig. så jag ringde honom vid tio och väckte fanskapet tillbaka. pay back, säger jag!
nu är jag iallefall hemma på lunch, så tillbaka till jobbet vid 1. eftersom att jag jobbar från 7 till 20 idag så går jag 7-10, 13-20, annars blir det på tok för långt pass att klara på en dag. iallefall för mig som är lat så det heter duga.
nu har jag och ola suttit och pratat om lumpen också, och jag måste erkänna att jag är livrädd! jag vet seriöst inte hur ska jag ska orka med det utan att bryta ihop totalt. jag har en känsla av att jag kommer ligga och råböla varje kväll. jag är liksom inte van med personer som skriker på mig. eller jo, becca brukar skrika, men inte på samma sätt.
så nästa vecka ska hon och jag gå på gymmet tillsammans, för första gången. det kommer bli... ja, en upplevelse och inget jag kommer glömma i första taget, tror jag.
nej, nu ska jag vila lite, och sen pysa tillbaka till jobbet.
kiss!


lätt dagens fulaste snyggaste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0