HELGEN

igår var jag på maskerad. en toppen kväll, verkligen!
knäppte som vanligt inga kort då jag helt glömde bort att jag hade kameran i väskan, men några kort vart det.

jag var iallefall skolfröken, åsa var cowboy, fisen var pirat, sandra var.. sandra, lina var bandyspelare och jannice var 70-talist.
... Påhittigt!
det var hur kul som helst och allas humör var på topp. jag drack lagomt och kände att jag hade kontroll över händer och fötter hela kvällen. plus att jag dansade! och det, ska jag tala om, det händer inte ofta! jag hade också åsas klackskor som är snygga som satan, men ack så obekväma, och kan känna idag att 'vad fan tänkte jag?'. men det är smällar man får ta liksom. så nu har jag blåsor i hela fötterna känns det som och en jävla baksmälla. Underbart!



fredagen
tillbringade jag tillsammans med clara, tobias, becca, gabbis och sofie, med bla. skitsnack, tjejsnack, singstar och cheezballs. men kvällen slutade tidigt för mig och becca, så vi gick hem och la oss i hennes säng och vilade lite, medans jag tappert samlade kraft till att orka pallra mitt arsle hem.
kom hem till slut och upptäckte att jag var hemma själv, mamma var på möbeln och ola jobbade på krogen, såå skönt! så jag la mig i sängen, slog på twilight och somnade skönare än nånsin. en toppenbra fredagkväll! (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0