HELT OTROLIGT!

Jag vet, bloggen ser ut som en freakshow.
Men jag älskar den!

idag har jag puggat som fan, jag har gjort hela fem kapitel i engelskan. So now can jag prata very good Engelska! Awsome!

becca kom ju och sov med mig igår, och det vart inge kramande alls. jag sa inte ens att jag älskade henne. suck. men hon lider inte, så det är lungt. Men hon ska sova här inatt igen, så jag får krama henne ikväll istället, jag behöver det. Verkligen. Inget går upp emot en kram av sin bästa vän.
Idag har det varit riktigt varmt faktiskt, säkert 15 grader i solen, för det var 10 på altanen i skuggan. och så fort man kommer in i solen så känner man att det bränner sådär härligt! helt underbart!
nu har jag inget mer att skriva.
Tänk att man kan skriva ett inlägg av bara rent skit. helt otroligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0