jag är syndig som fan

Så, x antal negerbollar och ett glas pepsi max senare sitter jag här...
Och tittar på kläder i hm katalogen. hittade faktiskt en hel del. 2500 kr, närmare bestämt. fast, vi får se vad jag beställer.
Förresten, igår kom mitt paket från hm med ballerina skorna och dom andra kilklack skorna, men, jag kunde inte ha dom eftersom att kil klack skorna påminde om pytte, pytte små bebis skor. sen upptäckte jag också att det är skyhöga! eller okej, skyhöga var lite väl saftigt. men de var tillräckligt för att jag ska bryta fötterna. så, dom får skickas tillbaka.
becca sitter och skickar mycket osmickrande bilder på mig via msn, och dom är inte att leka med!
jag blir deprimerad när jag ser dom, och ännu mer deprimerad blir jag när jag ser hur jag faktiskt såg ut på den tiden. den tiden när jag och becca var i dalarna. inte okej!

Jag har syndat! och jag mår skit över det! Jag har skolkat!
Jag är svag. jag är så jävla svag. jag föll för grupptryck, hello! Mickis skulle åka hem, och fisen var ledig i en timme, så jag sket i engelskan och tänkte också åka hem. men, vi blev påkomna.. leo kom nämligen ner och såg oss i cafeterian, han tittade på oss och man kunde verkligen se hur han brann inuti.
nu ångrar jag mig mer än nånsin och har fått för mig att hela mitt betyg har rykt åt helvete och det kommer vara ett stort jävla ig över hela mitt betygs-papper.

jag längtar tills ikväll, för då är det den rätte för rosing, och inte nog med det så är det dessutom final! Jag hoppas självklart på hugo, men just av den anledningen att jag tycker att linda är så sjukt jävla pinsam.
Efter det är det desperata hemmafruar. äntligen!
nej, nu ska jag maila en uppsats till biggan.
kiss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0