let's dance och lumpen

nu har jag, mamma och ola tittat let's dance och spelat maja.
inget jag kanske skulle vilja göra varje helg, men det dög när jag inte hade nåt bättre för mig. haha!
Jag håller fasen på bagge ja. hon är ju helt klart bäst.
Nu börjar iallefall klockan närma sig elva, och jag ska gå och tvätta ansiktet och borsta tänderna, sen göra mig iordning för sängen så att jag kommer upp imorn. Det blir till att ta sig upp själv imorn då både mamma och ola är lediga, så jag behöver ju inte räkna med nån väckning sådär klockan tio i sex imorn bitti.

Känner mig så jävla slapp, nu är det verkligen dags att ta tag i asset och låren. helt seriöst, nu känner jag själv att det är dags att göra nåt åt skiten. och eftersom att jag och becca ska göra lumpen så är det ju kanske dags att vässa sig lite, då allt skakar på mig som möjligtvis kan skaka. men vi har bestämt att vi ska börja träna på gymmet. ja, vi får väl se hur länge det håller, som med allt annat. men jag är faktiskt seriös med lumpen, jag ska fan göra det. sen kan man skryta med att man har gjort lumpen. skulle dock vara ganska pinsamt om man inte fick göra den bara för att man var för lat.
well, det är inte hela världen. jag får göra "uttagningen", eller vad det heter i smyg, så ingen får veta att jag failade stort, i guess. 

nej, läggdags var det, men först.. kvällsfika. 
kiss och godnatt!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0