LÖRDAG KVÄLL

Har precis duschat! såå skönt!
ikväll blir det hem till olle som det ser ut nu, eftersom att åsa är där och hon fyller ju som sagt år. så det blir väl till att fira henne. trots att jag inte mår bra alls. jag är alldeles snorig och har ont i halsen, sen är det lite andra saker också.
inge kul..
Så, nu sitter jag här i handduk och lyssnar på ulf lundell "hon gör mig galen", jag vet.. ulf lundell.. men den är helt sjukr bra faktiskt. jag har nog lyssnat på den 50 gånger sen jag kom hem idag.. den är den enda låt som har spelats sen jag klev innanför dörren.. ska nog snart lyssna på lite winnerbäck också så att jag blir på bra humör.. blir alltid sådär varm och glad i kroppen när jag hör karln.. mys!
Nykert blir det iallefall ikväll, så långt vet jag. sen vet jag inte om beccus ska med, för hon kanske ska till gävle, men det visar sig.. nej, nu är klockan.. :O, tio i åtta?! Ojdå.. dags att göra sig iordning, hörs sen. puss :)

Kommentarer
Postat av: kattis

Fin bloggdesign! Får kika närmare på bloggen en annan dag!

2009-03-08 @ 00:11:48
Postat av: cecilia

Fin blogg :) , gillar bakgrunden!



Hm, Ulf Lundell ? Är det något att ha alltså? (;

2009-03-08 @ 09:32:47
URL: http://ceciliaan.blogg.se/
Postat av: jennifer

fanx kattis! :D

2009-03-08 @ 12:22:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0