lördag

god morgon!
eller, jag vaknade för ett tag sen. låg och drog mig i sängen medans rebecca stack upp med en jäkla fart och satte sig vid datan.
Igår, fredag.. ja, vad hände? inte  mycket alls. jag och rebecca åkte till tierp bara för en hemköpssallad, min gick loss på hela 61 kronor, inte illa pinkat!
sen, kom vi hem. gick och hälsade på min mamma lite som var på "födelsedagsfest", haha. sen gick vi hem och la oss i sängen och pratade.. slutade med att båda somnade med kläder på. sen vaknade vi halv 3 typ, och bytte om och så.
Så, nu ska jag och rebecca dricka kaffe, sen ska jag gratta åsa flåsa som blir 17 år idag.. grattis gumman!

Kommentarer
Postat av: silly

du vet att när man spyr så ser man ännu mer uppsvullen ut? man får fetare kionder, men jag förväntar mig inte att du vet de :), du e lite för dum :). Men de e lugnt, alla kan inte vara lika bra som jag, ja förstår det :).

2009-03-07 @ 14:33:21
URL: http://sillyhilton.blogg.se/
Postat av: Micha

sv: Hahah jag förstår de;) Jag tränade en hund lite, tog det lugnt och träffade folk^^

2009-03-07 @ 14:47:12
URL: http://magiskamicha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0