LUMPEN?

Nu har jag skaffat nya krafter genom att äta en fet reale, världens bästa pizza!
jag och sickan har också bestämt oss för att göra lumpen. och då kan man ju inte vara nåt jäkla pucko, så då tänkte jag att jag ska ha mina brillor på mig när jag kommer dit, för jag ser ju mycket, mycket smartare ut, och sen ser jag mer sofistikerad ut också. ellerhur?
jag är faktiskt helt seriös när det gäller lumpen, jag känner liksom att jag måste göra det bara för att alla tror att jag kommer faila totalt. men jag ska fan visa dom att jag kan! jag är ingen snobb som inte tål smuts, jag kan också kasta mig i lera och vara en lortgris.
fast jag har typ hört att man måste göra ett IQ-test också, vilket jag dock är lite orolig över.. det kan ju gå.. ja, käpprätt åt helvete, helt enkelt.


Jag ser ju helt sjukt smart ut. becca ser bara.. ja.. men det är bara för att hon inte har brillor, jag lovar!

Kommentarer
Postat av: cecilia

Åh jag är också sugen på lumpen!!IQ TEST? Herregud, detlät avskräckande ..



Åh, lars winnerbäck, han är bra :) ! Men Ulf vetitusan.. hihi. ha det bra kramis!

2009-03-11 @ 20:17:42
URL: http://ceciliaan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja mönstrade för nåra år sen, och de är ganska mkt tester, bland annat IQ. Sen äre massa styrka och kondition också. Sen får man prata mä en dryg psykolog. Aa, de är en massa saker iaf.

2009-03-14 @ 14:40:29
URL: http://rosamaliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0