MÅNDAG

jag och mamma tittar på satc tillsammans och pratar lite. efter ett tag frågar jag:
- mamma, var du kär i nån när du var 15-16?
-Ja, det är klart. (mamma)
-jaha, vilka då? (jag)
-ja, det var lite olika. fast, då var det annorlunda, då dansade vi tryckare och på skoldiscot. sen var det inge mer.(mamma) 
-Eh, är du retard eller? (jag)

???

-okej, antingen så ljuger hon, eller så var hon verkligen retard. vem fasen dansar tryckare på skoldiscot när man går i sjuan, åttan, nian?! snacka om efter.

klockan är halv sex och jag är så trött att jag halvt sover här framför datan. helt sjukt! nej, nu ska jag titta vidare, sen ska jag retas lite med mamma. i love her!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0