Måndag

måndag, måndag.. mååååndag..
man blir gråtfärdig när man tänker på det och det svider i munnen när man ska säga det.


fast.. dagen har varit lugn. har spenderat den största delen tillsammans med mor, hur mysigt som helst. vi tittade på top model och åt mat.. eller, hon åt medans jag lagade min.. eller, ja.. lagade kan man kanske inte kalla det eftersom att det var en sallad, gjord på gurka, sallad, ägg och grillad kyckling. okej, jag hatar ägg, men det gick an. den var faktiskt riktigt god... Nu måste jag bara få sickan att äta den, hon säger nämligen att hon inte skulle äta min mat för 500 spänn.
men nu ska hon allt få se!
sen fick jag höra av mamma också att jag var en "kodum jävla bitch". Självklart skojade hon, och hon sa det bara för att jag sa en ganska kodum sak.. men jag tror ändå att nånstans i bakhuvudet på min kära mamma så låg dess tankar och vilade sen länge, och hon bara väntade på första, bästa tillfälle att få säga det, och idag small det.. hon sa det.
aj, så det sved!
nej, det gjorde det inte eftersom att jag försvarade mig med att säga att hon var en blond, blåst bimbo.
Jag kände liksom 'yes! jag vann!'.
Ja, det trodde jag tills hon skakade på huvudet, och fortsatte titta på tv:n. ett klart tecken på att hon vann våran lilla kamp. fasen!

Becca ska sova hos mig inatt. lika mysigt som vanligt. nu väntar jag bara på att mamma ska städa mitt rum. eventuellt måste jag hjälpa till, men jag ruvar på en plan för att slippa.
Anyway, vi sitter här och jag ska snart färga beccas hår. hon börjar bli lite otålig och säger:
-"men inte undra på att man inte orkar läsa, du skriver ju milslånga inlägg"
jag svarar och säger:
-"men becca, du tycker om att läsa min blogg, du tycker jag låter smart i bloggen"
då steffy i sin tur säger:
-"men jennifer, du ska inte tro på allt becca säger"

Okej? faktum är att jag vet att jag låter jäkligt smart i bloggen. that's it!
nu ska här färgas, puss!

Kommentarer
Postat av: rebecca

du är inte smart jennifer, jag vill bara få dig att tro att du är de!

2009-03-02 @ 22:12:23
URL: http://rebeccanaapuri.blogg.se/
Postat av: jennifer

visst!

2009-03-02 @ 22:45:51
URL: http://jenniiferheedstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0