NU...

.. är jag nästan klar. nu är det bara lite till som jag vill ordna. typ.. småsaker.

ÄNTLIGEN!

dagen har varit lugn.. inget vidare ovanligt, eftersom att allt i mitt liv går på rutiner. samma sak varje dag.. eller, okej. inte varje dag. idag köpte jag en daimtårta.. UNDER PISTOLHOT! jag blev tvingad att köpa den förbannade tårtan annars skulle jag dö. så, vad väljer man? Tårtan, utan tvekan asså. hade jag inte blivit hotad så hade jag aldrig köpt tårtan!

 
men, den var ju satans god.. det syns också, eftersom att jag drog i mig halva själv.


JUST JA! Världens grej idag på jobbet!
Maria, en på jobbet tyckte att jag skulle lära mig ven-provtaging, så jag fick ta på henne! Jag fick sticka en nål i hennes arm och sno blod! det var helt sjukt, och jag var livrädd.
men jag fick massor av beröm av brudarna för att jag var så duktig, och maria kände inget alls.
så det var ju narre. nu vet ju jag iofs inte om dom bara sa så för att vara snälla, men det kändes att det gick bra.
åh, kan man vara mer stolt? näe, jag tror fan inte det.

nej, nu ska jag lyssna vidare på james morrison, sen ska jag sova. upp 6 imorn igen.. suck!
Godnatt och puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh ja vill ha daimtårta nu!

Finblogg! :)

2009-03-05 @ 22:59:45
URL: http://josefinthyren.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Fn vad gott det ser ut:D



Kolla in min blogg=)

2009-03-06 @ 10:52:25
URL: http://linnsam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0