ONSDAG

jaja, nu får bloggen vara såhär tills jag har tid och ork att göra nåt åt skiten.

dagen har spenderats i min säng, som vanligt. tror faktiskt helt seriöst att jag ska sova snart, eftersom att jag ska upp 6 imorn bitti. sen gick jag upp 6 idag med, så mina ögon hänger inte riktigt med kan ju jag känna lite grann :)

Imorn tror jag att jag ska köpa en daimtårta.. jag har varit sugen på det ända sen jag började med GI.. i måndags, alltså. läänge! nej, men faktiskt.. jag måste gå ner i vikt. först måste jag bara komma på nåt bantningsmirakel så att man rasar 20 kg på två dagar.. det skulle vara nåt!
hmm.. vilken idé. det ska jag nog klura på ett tag. vi hörs! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0