PHOTOSHOP ÄR TILL FÖR GENIER


tråkigt med inlägg utan bilder, så jag slänger in en på ett mongo jag såg här-om-dagen, tror hon hette jennifer.


en ny header kommer inom en väldigt snar framtid.. måste bara lära mig det där med photoshop först, för i nuläget känner jag mig som en vilsen tjock bebis som kryper omkring i en labyrint utan mat..
okej, lite överdrivet.. men det kommer. eller, ah snart och snart.. det kommer när jag har lärt mig, vilket kan ta ett ett par dagar, veckor, år, millenium.

Anyway..

jag pratade med sandra nyss. jag rådde henne till att läsa min blogg,(nej, jag brukar inte tvinga mina vänner att läsa min blogg, bara becca.) och det första hon säger är:
-Har du skrivit om mig?!
'ja, självklart, sandra. jag har ju vigt hela mitt liv åt dig. allt jag gör, gör jag för din skull. du är guldklimpen i mitt liv, det är du som står i centrum för alla mina handlingar'
Ah, riktigt så sa jag ju kanske inte.. faktum är att jag nog inte använde ett enda av dess ord.. men det var så jag tänkte. nästan.

Nej, jag har inte somnat än, men det är som vanligt. jag visste redan innan jag skrev det där förbaskade inlägget om att jag skulle sova att jag inte skulle göra det. men tyckte att jag borde bli trött om jag försöker lura mig själv..utan framgång. nu ligger jag här, pigg som en lärka och skriver massa skit i ett inlägg ingen kommer orka läsa. how pathetic.. 
-det tycker inte ni? nej okej.. inte jag heller.
en fet puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0