ROBERT PATTINSON

jag är kär! jag är kär i robert pattinson.. och ja, jag har ändrat mig helt, han är inte ful. han är så jäkla het. så sjukt het!
...helvete!
jag slutade iallefall åtta idag, och efter det så gick jag hem till rebecca. och självklart så bakade mamma päivi bullar som feta jennifer inte kunde motstå. iofs försökte jag inte heller att motstå dem, men jag kände att det liksom inte var nån idé ens.
jaja, jag åt iallefall tre, becca åt en.. men jag tänkte liksom att det var onödigt att lämna. sen tvingade päivi med mig en påse bullar hem också. hon verkligen tröck ner den i min påse, då vill man ju inte vara vrång och tacka nej heller.
sen att bullarna var godare än jag-vet-inte-vad gjorde ju inte saken bättre, precis.
Så, där satt jag och becca och drack kaffe och åt bullar, vilket självklart resulterade i en viktökning på fem kilo. men det är som vanligt när man lämnar perve's house.. man blir fet av att vara där.
jag måste börja plugga snart också. jag ska nämligen få läkemedelsdelegering, vilket innebär att jag får dela ut läkemedel till de boende. och det måste man ha ett speciellt tillstånd för, som just kallas delegation. så, jag ska plugga lite, och sen göra ett prov på att jag kan allt. sen har jag min delegering. narre!
plus att jag får vara vikarie nu ifall det fattas folk, och jag har trots allt bara jobbat i fyra veckor. ja, vi skulle kunna säga att jag är en.. naturbegåvning, utan överdrift dåra alltså, och jag får troligen jobba i sommar. kompis, det går bra nu.


här har vi det.. och eftersom att det där häftet är på mer än 30 sidor så har jag ju en del att göra.

Kommentarer
Postat av: Marielle

Idag har du chansen att vinna ett presentkort till ett värde av 500kr!



Kramar från mig :-)

2009-03-13 @ 12:18:12
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0