RUBRIKER!

tisdag.
och det innebär; Desperate housewifes och den rätte för rosing!
woho!

idag har jag haft gympa, och som alla andra gympalektioner står jag mest på samma ställe och rör mig bara när läraren tittar eller tvingar mig att springa. han känner mig, med andra ord. så då står han och glor, nästan utan att blinka tills han ser att jag sliter som ett djur. en mycket givande gympa lektion, verkligen!
-Nej, okej. men iallefall tills jag har gjort minst en armhävning eller en situps.
vi hade innebandy och nåt gym-liknande, helt boring, men tyvärr ett måste. man skulle typ, lyfta sig själv. hello?! tror han att jag är hulken eller? jag ropar på mamma och nästan gråter när jag måste lyfta en 10-kilos stång på gymmet. den är tung!

Förresten är det helt underbart väder ute!
jag blir på så underbart humör när det är såhär fint väder, finns det ju några människor som man blir mindre glad av att se, men de går ju trots allt också på äckelhögbergs.


nu får sommaren mer än gärna komma!

puss!

Kommentarer
Postat av: nathalie

haha, kommer du håg på gymmet när du skulle bära en 3kg hantel över huvudet och typ föra den bakåt ? "mammaaaaa, jag rammlar bakååååt" ;)

2009-03-17 @ 20:57:36
Postat av: jennifer

HAHA! nej, tyvärr. men det fårvånar mig inte ett dugg! :)

2009-03-17 @ 22:10:07
URL: http://jenniiferheedstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0