SAMMA LIKA

nu har jag tagit alvedon, ätit mat, druckit massa vatten och försökt sova lite..
men icke. jag blir bara sämre känns det som. jag är verkligen helt slut, och orolig över imorgon. ifall jag inte kan gå till skolan, eftersom att vi har så otroligt högt studietempo så är sjuk det sista jag har tid och ork till för tillfället. jag kommer halka efter som satan i skolan ifall jag inte går imorn, speciellt när vi bara har matte en gång i veckan då jag jobbar ond,tors,fre.
mamma är sådär gullig och snäll och frågar om jag vill ha saker och ting bara för att jag är sjuk och det är synd om mig. hon är för söt!  
nu har jag förresten sett att twilight har kommit in på tankafett, och vem är lyckligare än jag fördet? jag och becca skulle se den på bio, men det blev liksom aldrig av. vet inte varför..
så nu funderar jag på att lägga mig i sängen och titta på filmen, och sen sova..

men först.. unga mödrar och någonting i magen.
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0