SJUK

jag mår verkligen ännu sämre idag än igår. jag orkar knappt göra nåt och minsta ljud piper i öronen.
det är med andra ord mycket, mycket synd om mig.. det tycker min mamma också. hon är bäst!

Hade ju prov idag i matspjälkningen, och det gick jätte bra. jag hamnade i samma grupp som emelie och gabbe.. emelie är duktig på allt, och gabbe är.. som han är..
haha, nej men han var duktig han med, han hade mycket viktiga saker att tillägga.. min lilla gejbi

nej, nu ska jag titta lite på tv och trycka i mig huvudvärkstabletter, sen är det mat.
puss!
















HAHA, hittade en asgammal bild. så ful!


Kommentarer
Postat av: mattias Järvi =)

Jag tycker du är vacker !! :)

2009-03-10 @ 05:01:37
Postat av: jennifer

aw, mattias. haha

men den är ful.

2009-03-10 @ 14:40:09
URL: http://jenniiferheedstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0