skolan

jag bestämde mig för att sova hos mickan igår...
tillsammans med becca eftersom att mickan är på kryssning. Så, jag tog ett bad också när jag ändå var där. hur skönt som helst! När jhag väl hade duschat färdigt och skulle borsta håret så upptäcker jag att det inte finns nån hårborste!
Min första reaktion - ska jag skratta eller ska jag gråta?
Så det var bara att gå och lägga sig med blött och vakna med en härlig, lockig morgonfrilla som inte går att göra nåt åt. jag försökte platta det lite också, men det slutade i katastrof. Så, nu ser jag förjävlig ut i skallen.
Nu försöker jag skriva en uppsats om leukemi, och jag blev precis klar. ÄNTLIGEN!
nej, nu måste jag kila upp innan biggan går i taket.
kiss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0