THE GRUDGE

jag verkligen älskar att retas med min mamma!
När hon kommer hem sådär trött från jobbet och lägger sig på soffan en stund, då hoppar jag fram framför henne när hon precis håller på att somna och skriker henne i örat.
och hon studsar upp som om hon sett ett spöke, med ögon stora som golfbollar. för att sen bli arg och fråga vad fan jag håller på med, vara sur i 10 sekunder och sen börja as garva!
sen slutar det med att jag ligger på golvet och skrattar och mamma gråter av skratt och lycka.
mamma är det bästa jag vet, och hon är också en av mina allra bästa vänner. med henne kan jag dela allt! -okej, nästan allt.


becca aka the grudge


Becca min soulie mår seriöst inte bra, asså. hon sitter och sjunger "die motherfucker, die motherfucker die" för mig i micken. låter förjävligt gör det också. men, ingen har ju påstått att hon har alla hästar hemma direkt.
personligen så skulle jag chansa på att flickan inte ens har ett stall där uppe. det fattas alltså med andra ord, allt som går att fattas.
jag har fortfarande inte kommit igång med mitt pluggande på delegationen. visst, jag har läst lite, men låångt ifrån att anstränga mig att komma ihåg skiten.

Nu ska jag tvätta bort mitt smink, borsta tänderna och sen sova. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0