tragiskt!

Så sjukt god, så sjukt underbar!
Det är helt sjukt hur en helt vanlig paj kan få en att vilja gråta när man äter den. inte för att den är äcklig utan för att den är så sjukt god, så sjukt underbar.
-Blåbärspaj med vaniljssås. det är det som gör livet. Blåbärspaj..blåbärspaj..

Man får gärna överdriva med vaniljsås, det gör inget.

Nu vill jag också gråta, fast av en helt annan anledning, jag vill gråta för att jag ska jobba imorgon och inte kan göra nåt idag. Min syster bjöd med mig på bio tillsammans med henke och henne, men nej, jag kan inte åka med för att jag börjar klockan 7 imorgon bitti. Så, det får bli godis, chips, ostbågar och blåbärspaj med mamma och ola framför let's dance, vilket inte heller låter så tokigt nu när jag tänkte efter.
jag har verkligen inget att skriva om! känner att jag inte har haft det dom här senaste dagarna. jag som alltid brukar ha fullt av sprudlande och brillianta idéer. men nej, ingenting!
fan


Kommentarer
Postat av: steffy

men ditt jävla anus =) palla samma skor som mig ! jag ska köpa sånna btw :D ! så underbara !

2009-03-20 @ 20:15:31
URL: http://saandpit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0