TWILIGHT-KOMA

Okej, twilight var helt sjukt bra, och jag är kär i edward cullen, inte robert pattinson.
fan också. nu vet jag, om jag känner mig själv rätt, att jag kommer gå ner i ett twilight-koma och titta och titta på filmen. så blev det med filmen festival. jag stannade hemma från skolan och sa att jag var "sjuk" för att jag skulle kunna titta på filmfan. det är helt sjukt. precis så kommer det bli nu, för det här är utan tvekan den bästa film jag har sett och jag grät som ett barn, vilken också var helt sjukt skönt då jag kände att jag höll på att sprängas från insidan av tårar, fast jag inte kunde få ut dom.
nej, allvarligt, jag vet inte vad jag ska säga mer än att filmen var sjukt bra och jag är kär.. igen. Fan

ja, nu är jag iallefall vaken, jag vaknade liksom halv 3? det är helt sjukt. trodde aldrig jag skulle vakna. fast jag har ju vaknat titt som tätt, tittat på bra scener ur filmen, fått tillbaka lugnet och sen gått ner i koma igen. skönt, om du frågar mig.
så, nu sitter jag i soffan och tittar på vänner. men jag ska snart stänga av ljudet och slå igång twilight. tycker det är så mörkt på mitt rum, plus att jag älskar att ligga på soffan.
jaja, nu ska titta på filmen. puss!


Tufft! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0