UNBELIEVABLE!!

"Ja idag är man en aning trött, sov hos jennifer så då är man alltid trött. och i morse hände något vääldigt konstigt, jag vart verkligen förvånad, hade jag orkat visa uttryck så hade min haka hängt i golvet! men iaf så va de ombytta roller, de va jennifer som väckte mig, och de är typ helt otroligt , de är alltid jag som får väcka henne, anledningen till att jag sover där är för att jag ska vara barnvakt så barnrumpan kommer upp på morgonen men i morse då va bebisen redan vaken!
ja "plötsligt händer det"  som man brukar säga! "


Från rebeccas blogg. och jag måste påpeka hur sjukt imponerad jag är av mig själv!
Helt otroligt
!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

hörru nästa gång du snor ett inlägg av mig bara för att ha nått å skriva , då anmäler jag dig! hahahha för du har väl läst kissies blogg va, hon skulle tydligen anmäla nån för att ha gjort en likadan header, snacka om blåst brud!

2009-03-04 @ 23:21:39
URL: http://rebeccanaapuri.blogg.se/
Postat av: jennifer

HAHAHAHAH!!! ja, jag vet. bruden har ju seriöst inte alla hästar hemma asså..

Hon har inte ens ett stall där inne, förfan :D

2009-03-04 @ 23:27:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0