mina kort är här, finally!

Åh, mina kort har kommit idag! Dock blev några suddiga, men det hade jag räknat med.
Det blev typ 61 tror jag. så, nu funderar jag på att göra ett kollage av hela kalaset.
åsa och fia skrattar ju åt en när man säger det. det är faktskt inte fel med ett kollage!


Skolan idag gick iallefall bra. jag tog med mig min laptop imorse för första gången, trots att jag fick den för att jag skulle kunna skriva skolarbeten på den. Och det var inte lätt att ta med den, jag hade verkligen ångest imorse. Det kändes som att folk skulle tro att jag var mallig. Okej, det är 2009, var och varannan unge har en egen laptop, men ändå. Det sved, riktigt hårt.
Jag jobbade iallefall på flitigt, som vanligt och vi gick igenom andningen lite och och såna saker. för vi har ju prov snart i andningsorganen. så, det är bara att plugga på för min del och se glad ut. men fan så jag älskar skolan!
Förresten så saknar jag sabina så att hjärtat blöder. jag vill träffa alla mina stockholms-älsklingar nu! jag vill inte sitta och ruttna i den här skit hålan!
jag hatar sööderfors så sjukt hårt. det man inte ens vet om sig själv här, det vet alla andra. makes no sense!
Kiss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0