MYS MED MAMMA!

Jag älskar söndagar!
Det är så mycket bra program på söndagar..
Först ut på listan har vi One three hill som börjar klockan 18.00.
sen blir det gossip girl klockan 19.00.
efter det är det mia och klara som tyvärr är samtidigt som wipe out, som börjar ikväll. men det spelas in..
och därnånstans är det parlamentet.. så som ni ser så krockar tyvärr mina program med varandra, inte kul!
Så, ikväll ska jag och mamma ha mys med chips dip och läsk, plus massa tv! och snart ska vi äta pizza! :)

Sen kom jag på att jag måste gå till skolan imorn också eftersom att jag har prov i matspjälkningen och appedicit, ileus, magsår och peritonit. kan det mesta men måsta finslipa lite på latinen, det mesta är ju på latin och det är det som är lite svårt att få in.. men ola har ju alla sina läroböcker kvar, så jag ska kika lite i dom och se om man kanske kan lära sig lite där ur. känner att det är dags att satsa ifall man vill ha sommarjobb, och det både vill och måste jag eftersom att jag och becca ska till london efter sommaren!
nej, nu ska jag kila ut till mamma och se sådär ynklig och sjuk ut så att hon tycker synd om lilla mig!


mamma! världens bästa :)

puss :)

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Ja de äR ja på min header.. Het mamma du har btw

2009-03-08 @ 16:55:17
URL: http://utantrosor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0