chuck bass och oth

jag valde ju att bryta mitt kebabmönster och äta en pizza istället.
men nu, nu ångrar jag det bittert. nu vill jag inget hellre än att ha en kebab! eller okej, om ett par timmar vill jag ha en kebab. nu vill jag bara spy. jag lyckades få i mig två bitar av pizzan. sen sa magen ifrån.
mamma berättade att jag hade stapplat in i steffys rum och frågat om telefonen också. denna händelse har jag inget minne alls av. så, den historia jag hade i mitt huvud är alltså heelt åt helvete fel. och jag inser nu att - jag kommer fan inte ihåg vad som hände igår. jag som trodde att jag hade koll på läget och visste exakt vad som hände. men icke.. fasen!
måste be syster om ursäkt sen iallefall för att jag kom in och väckte henne tidigt imorse. måste ha varit vid fyra nån gång.
men jag undrar fortfarande vem jag skulle ringa, och om jag ringde. det kommer jag troligen aldrig få reda på..

Idag är det iallefall söndag, och det - mina vänner, det känns!
ikväll är det oth och gg. lovely, lovely sunday! och som jag har längtat!
Chuck bass är ju lite för het kan jag känna. så sjukt jävla snygg, så rå! ååh, jag blir galen! jag vill också vara rik och snygg.
Åka på lars winnerbäck konsert vill jag också göra! Jag vill stå och sjunga med i hans texter och evetuellt gråta lite för att han är så sjukt bra!


Nu tror jag faktiskt att jag ska sova lite. jag är verkligen helt slut och har ingen som helst ork i kroppen. plus att jag vill duscha!  så, vänner, vi hörs sen.

kiss!

Kommentarer
Postat av: Johanna

HOUSE OF WELLNESS

http://johannaek.blogg.se



min blogg om kost, träning & allt annat hälsosamt!

Läs bl.a om hur du kommer i form inför sommaren och resten av året med rätt kost & träning för ökad fettförbränning! :)



ha en bra dag!

mvh johanna

2009-03-29 @ 21:06:51
URL: http://johannaek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0