MIN FINA BÄSTA VÄN!

kan man göra annat än att längta till sommaren?
Jag kan säga att, säkert hälften av alla mina otroligt smarta tankar ägnar jag till att tänka på sommaren och alla nya kläder jag ska köpa. såhär är det varenda jävla år, jag längtar och längtar, men hela tiden har det känts som att den är 1000 mil bort. men snart kommer den. man känner det i luften.
mötte nathalie idag också. det var lite kul. för hon skulle precis ut och gå och jag var påväg hem från jobbet. vi stannar inte, men hon säger i farten:
-Åh, vilket fint väder!
och jag svarar:
-Ja, verkligen!

Både hon och jag tyckte att vi lät som två tanter mellan 90 och döden som sitter i varsin rullstol och inte har annat att prata om. haha, nej, men det var nog mer själva känslan och situationen som var lite lustig.
nej, snart blir det nog till att plocka fram mina solglasögon som jag knappt använde förra sommaren. kan delvis bero på att jag ser ut som en fjortis/fluga. men who cares, right? man får inte in den riktiga sommarkänslan förrrän man har ett par snygga solbrillor och ett par nya sommarsandaler!

jag är ledig imorn, och snart kommer becca och ska göra mig sällskap inatt. hon är nämligen också ledig. det blir mysigt! Jag känner att jag vill ge henne en fet jävla kram och säga att jag älskar henne, bara för att hon är världens bästa och finaste bästa vän, och dessutom säger jag det alldeles för sällan och kan inte komma på när jag sa det till henne senast. för det första känns det mycket bättre när man inte har sagt det på ett tag, och det betyder mycker mer då också, än om jag skulle säga det varje dag. det blir liksom en vanlig sak då, och det är det inte. 
plus att hon har en mamma som bakar som gud själv. vad mer kan man begära?



Ikväll är det också diagnos okänd som jag ska tvinga becca att titta på. verkar ganska bra.
kiss!


Kommentarer
Postat av: nathalie

ja det var kul :) (L)

2009-03-20 @ 22:06:02
Postat av: jennifer

haha, ja verkligen :)

2009-03-20 @ 22:52:34
URL: http://jenniiferheedstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0