♥ bada? jag? -eheh!

jag har spelat brännboll idag..
så jag antar att jag inte kommer att vara kapabel till att resa mig ur sängen imorgon, med tanke på förra gången liksom. jag nästan grät när jag skulle ner för trappen, och upp iofs efter att jag hade sprungit ett varv runt plan.. men jag varvade! både idag och förra veckan, fyfan vad jag är bra!
Nästa vecka ska vi bada.. hm?
lite blandade känslor över det, faktiskt. Och eftersom att jag är både blek och fet så funderar jag fortfarande på om jag ska bada eller inte. i sånt fall så drar jag på mig en tisha och ett par shorts.
antingen så kan jag svälta mig, eller också så kan jag fejka min egen död. För tillfället låter "fejka min egen död" bäst, då jag vet med 100% säkerhet att jag garanterat inte kommer gå ner ett jäkla hekto!
Aja, så kan det vara i vissa lägen.

idag skulle vi ha haft matteprov, men vi i klassen lyckades rubba leos strikta planering lite så att vi får göra provet på fredag istället. underbart!
resten som jag gjorde idag gick faktiskt bra. tror jag.. eheh..
nu orkar jag inte skriva mer, men ni ska få följa med mig på en cykeltur nu tänkte jag. (och lyssnar man noga så kan man höra hur jag visslar lite ute i det blå)



kiss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0