blått nagellack- underbart!



mitt blåa nagellack är så fint att jag vill gråta när jag ser det..

varför jag vill gråta vet jag inte, men det är så jäkla jäkla snyggt. sen är det faktiskt inte så många som har det heller, och det är ju ett plus i kanten! men det är utan tvekan det snyggaste jag sett. det värsta med hela praktiken var att jag inte fick ha mitt blåa nagellack på 12 hela veckor. det är alltså 3 månader. och jag som hatar att ha omålade naglar.
nu har jag äntligen fått måla dom, och som jag har längtat!

nej, nu ska jag ligga och titta på mina naglar, sen sova.
kiss och godnatt!

Kommentarer
Postat av: natalie

va snyggt det var! själv har jag ett snorgrönt hemma som man inte kan göra annat än älska, haha :D

2009-05-11 @ 19:46:50
URL: http://baranatalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0