god natt



Vad heter du?
örjan lax
Vad kallas du? jempa, örjan, jennifer
Har du pojk/flickvän? nopes
Har du haft/har husdjur? ja, ett marsvin, men han dog typ av fetma och förlamning.
Ord du använder dagligen? taktil stimulering, förvärvad hjärnskada, indirekt kalorimetri är tre av mina vardagliga ord. använder också; ja, haha, eh, och va?
Vad är du rädd för? myror
Saknar du någon nu? nej
Vad säger du om någon kallar dig hora? betalar du med kort eller kontanter?
Vad längtar du till? sommaren
Något du stör dig på? tråkiga människor som beter som as
Är du snygg? det skulle jag inte vilja kalla mig, nej.
Vill du gifta dig? ja, om jag får betalt för det
Vad är du? en pungråtta
Sista frågan, beskriv dig själv med tre ord: skrattar nästan jämt
nu ska jag sova
kiss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0