♥ darius&finlay

kom hem från skolan för ett tag sen...

hade christine för första gången på nästan fyra månader också. och eftersom att vi hade henne två timmar på eftermiddagen så bestämde hon sig för att låta oss gå en timme tidigare. och tur var väl det eftersom att jag så gott som sov på bussen hem. jag är så jäkla trött, så jag funderar på att tvinga becca att ta en liten powernap snart. heh..
Igår spelade vi brännboll på gympan, och träningsvärken idag är outhärdlig! jag har så ont att jag vill gråta när jag ska resa mig eller sätta mig nånstans. men att jag varvade på första slaget- det kan jag leva länge på!

ja, idag är det ju en fredag skulle man kunna säga, och nu är man ledig ända tills på måndag, fasen så skönt!
jag ska njuta hela helgen! fömodligen tillsammans med becca.
hon har sovit här i två dagar nu, blir antagligen inatt med. men inte lider jag för det, inte!
hörs sen..
kiss!


lyssna på den här låten. den kommer hänga med mig och becca hela livet tror jag. den är så underbart jäkla bra och jag älskar den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0